Cu dedicatie

Stiti ceva? Mi-am dat seama ca ma enerveaza ingrozitor persoanele carora li se plange de mila intr-una.

  • „Saraca, e grasa desi tine regim peste regim”
  • „Saracu, e timid si nu stie sa vorbeasca cu oamenii, il apuca plansul”
  • „Saraca, e sensibila, ai grija cum vorbesti cu ea ca se supara”
  • „Saracul, a trecut prin atatea, nu-l mai supara si tu, trebuie sa fim intelegatori cu toanele lui”
  • „Saracul…”
  • „Saraca…”
  • „Saracii…”
  • ..

M-am saturat!!! Mie cine mama naibii imi plange de mila? Nimeni, pentru ca eu sunt aia puternica, aia care reuseste intotdeauna, aia care are tot ce vrea, aia pe care o iubeste viata, eu sunt aia care trebuie sa se arate compatimitoare si intelegatoare pentru alti loviti de soarta. Well guess what. Nici mie nu imi vine nimic pe tava. Nici mie nu imi e usor. Nu reusesc intotdeauna si nu am tot ce vreau. Si eu plang. Si eu mi-o iau in freza. M-am saturat de voi, oameni vesnic lipsiti de noroc!!!! Oameni vesnic in cautarea unor batiste umane! Norocul ti-l mai si faci, nu doar plangi dupa el!!

Daca te recunosti aici, nu te simti jignit. Mai bine schimba ceva. Constientizeaza ca nu e nimeni obligat sa iti asculte vesnicele plangeri. Ca nu e nimeni vinovat ca e mai frumos sau mai destept sau mai slab sau mai bine platit decat tine. Stii ceva, viata e dura, cine vrea ceva cu adevarat face fata, cine nu, fuck them. Refuz sa le plang de mila.

Erata: Si eu ma plang de mult prea multe ori. Nu sunt mandra de asta. Dar le mai tin dracului si pentru mine, si merg mai departe. Si acum ma plang. E un paradox. I don’t give a fuck. Hai, happy new year eveybody!

LE: gata, mi-a trecut🙂 Nu am nevoie de nimeni sa imi planga de mila. Sunt destui out there, looking for your affection. Pentru ei, si pentru cei care au timp sa ii inteleaga, c u when u get there!!😉

Tag-uri:, ,

10 gânduri despre „Cu dedicatie

  1. razvan Ianuarie 4, 2008 la 12:21 am

    hmm cineva te-a suparat azi🙂

    te enerveaza cei a caror mila se plange sau cei care plang de mila cuiva? mie sincer nu imi plac oamenii care plang de mila altora, aia mi se par adevaratii deprimati sociali.

  2. lamya777 Ianuarie 4, 2008 la 1:59 am

    pai stai putin, in primul rand este aiurea sa ti se planga de mila (deci LE-ul tau este corect🙂 ), in al doilea rand, mi se par mult mai aiurea persoanele care isi plang singure de mila🙂

  3. artista Ianuarie 4, 2008 la 10:54 am

    @both: pai, ma enerveaza si unii si altii in mod aproape egal.
    Cei care isi fac un modus vivendi din a se plange in mod constant, pentru ca, bineinteles, e mai usor sa spui „cate as putea face eu daca as avea banii tai/norocul tau/corpul tau/creierul tau etc.” decat sa pui mana sa faci ceva la propriu, cu ceea ce ai. Si e mai usor sa atragi afectiunea si dragostea celor din jur, fiindca, nu-i asa, tuturor ne plac catelusii neajutorati, ne simtim mai filantropi in jurul lor.
    Si cei care sunt suficient de slabi sa puna botul la vesnicele tanguieli, cei care vin la mine si imi spun „dar stii, saraca, n-o mai judeca, ea nu e asa norocoasa ca tine” – well, I don’t care. Si nu o sa ma simt eu vinovata din cauza asta.
    @lamya: da, e aiurea si nu caut asta, dar fiecare are momentele lui de slabiciune😛 si p-asta am simtit nevoia sa il las aici.

  4. Maroniul Ianuarie 4, 2008 la 1:42 pm

    cam d’asta isi face lumea blog-uri (stil jurnal) in opinia mea. sa aiba un loc acolo unde sa se planga, sa comenteze, sa refuleze, unde sa-si puna gandurile in ordine, chiar daca cineva asculta sau nu.
    nu prea ma plang de fel, le cam tin in mine (poate ar trebui sa-mi fac blog), dar de curand, cand cineva mi se plangea mi-am dat seama cat de patetici,naspa suntem cand ne plangem. Sper sa n-o mai fac curand! (i.e. sa ma plang!)

  5. R. Ianuarie 4, 2008 la 2:37 pm

    Foarte tare post-ul🙂 Si tipul de deasupra mea are dreptate, motiv pentru care 90% din blog-uri sunt proaste si foarte proaste. Nu va mai plangeti de mila, nobody gives a shit. E fatalismul specific romanesc. Altii au, mie de ce nu mi s-a dat? Pune mana si croieste-ti singur viitorul pe care-l vrei, e ca la poker: ti se dau niste carti si trebuie sa-ti joci mana cat mai bine. Nu ajuta cu nimic sa te plangi ca altul a primit careu de asi. Get of your lazy, whiny ass and PLAY!

  6. artista Ianuarie 4, 2008 la 4:47 pm

    Sindromul „capra vecinului” cu alte cuvinte🙂 Nu e numai asta, dar e unul dintre simptome. (si la urma urmei, daca ai carti proaste, inveti sa blufezi, nu?😉 )
    Ma gandeam eu mai demult, cu ciuda, „ce nasol de mine ca nu m-am nascut in America sau intr-o tara mult mai jmechera decat Romania”. Si cineva mi-a spus „stii ceva, si daca te nasteai in Somalia?” Hm… Kind of put things in a different perspective for me🙂

  7. razvan Ianuarie 4, 2008 la 7:59 pm

    intrebare: nu cumva degeaba iti zice cineva de somalia daca nu o simti pe pielea ta? dupa un timp nu vei vrea sa te fi nascut in america din nou?

  8. artista Ianuarie 4, 2008 la 11:46 pm

    Nu. Hai sa reformulez: e ca si cum eu as fi nemultumita, de exemplu, ca am picioarele prea scurte (lol) si cineva mi-ar spune „nu te mai plange, cum ar fi daca ai avea un picior mai scurt decat celalat?” Nu trebuie sa imi tai o bucata de picior ca sa imi dau seama ca nu mi-ar fi bine.
    Nu imi trece nemultumirea dintr-o data, poate ca nu imi trece deloc, dar problema in sine capata o alta dimensiune. Daca sunt dispusa, bineinteles, sa imi schimb perspectiva.

  9. Cineva Ianuarie 5, 2008 la 1:23 am

    săraca, e prea puternică pentru mine

  10. BearScorpio Ianuarie 7, 2008 la 6:03 pm

    Nu e de bine nici să’ți plângi de milă și nici alții. Viața e frumoasă numai că e cu susul în jos.

Lasă un răspuns

