2008 will most definitely kick ass!!!! – un bilant si o lista

Asa… cu o maxima lene am ajuns pana in 2008. Chiar in a doua zi din 2008. Ura. Am vrut de mai multe ori sa scriu dar nu am apucat. Am spus, toate m-au luat prin surprindere anul asta. De fapt nu am spus, am vrut sa spun dar nu am apucat. Scuze de rigoare pentru bolboroselile incoerente, dar inca ma trezesc. Ma trezesc eu dupa multe zilele astea…

In fine, hai cu bilantul, hai cu lista. Bilant… a fost un an bunicel. Caldut. Nimic rau fundamental, multe bune si marunte. Dar nu mai vreau ani ca asta. Vreau ani spectaculosi, care sa marcheze evolutii clare. Sunt prea tanara pentru ani calduti. Stati ca se revolta ceva in mine acum. Stiu ca a fost un an frumos din evidente puncte de vedere. Cred ca e unul dintre putinele momente in care sunt nostalgica🙂 Am visat, am trait, am visat din nou. As fi nedreapta daca as spune ca a fost un an irosit. OK, voi concluziona cu faptul ca anul asta s-a marcat o importanta evolutie sufleteasca si spirituala a cinicei mele persoane.

Lista… nici acum nu cred ca e completa. Am sa trec cele mai importante lucruri, nu stiu daca se vor aduna chiar 12 cum voiam.

  • sa ma mut singura – asta implica sa imi cumpar saltea
  • sa vizitez cambodgia (lol)
  • sa citesc mai mult si mai variat
  • sa continui sa incerc sa cunosc cat mai multi oameni noi
  • sa fac o schimbare profesionala importanta
  • sa nu mai aman lucrurile pe care mi le doresc; in viata ocaziile ratate se razbuna mai rau ca in fotbal🙂
  • sa imi iau masina (2.0 si 150 CP😀 )
  • sa vizitez cel putin unul dintre locurile la care am visat dintotdeauna
  • sa cheltui mai putin pe prostii (yeah right🙂 )
  • sa invat mai mult, sa irosesc mai putin timp
  • sa imi exprim cu mai mult curaj sentimentele si principiile – de fapt mai mult curaj pe toate planurile imi doresc, da
  • sa imi iau certificarea de Solaris 10

Sigur mai sunt pe acolo (da, mai era „sa ma imbrac mai dragut”😛 ) dar ajung si atatea. Nu sunt in cea mai optimista dispozitie, dar mult prea curand o sa imi treaca, sunt sigura. Pentru ca 2008 will most definitely kick ass!!!!😉

Tag-uri:,

13 gânduri despre „2008 will most definitely kick ass!!!! – un bilant si o lista

  1. Maroniul Ianuarie 3, 2008 la 1:57 pm

    partea cu ‘anii calduti’ suna bine!
    dar de ce 12? e cifra magica a sistemului tau de valori ?
    ideiile din lista se cam repeta in bulinute. cred ca s-ar putea reduce toate la :
    – sa ma schimb (sa progresez/evoluez)
    – sa am bani muuuuuulti!!!

  2. artista Ianuarie 3, 2008 la 2:06 pm

    Da ma, dar schimbarea asta trebuie sa ia si ea niste forme concrete ca sa obtii niste rezultate🙂 12 ca anul are 12 luni, cate un item pe luna, asa, ca sa nu obosesc prea tare.

  3. Maroniul Ianuarie 3, 2008 la 2:30 pm

    daca nu vorbim de certificari sau cariera, poti sa vezi rezultatele, schimbarile, progesele in fiecare zi, nu neaparat o data pe luna sau o data la 43 de zile. trebuie sa stii unde sa le observi.
    in fiecare zi crestem putin, fie pe social, fie pe tehnic, fie pe experienta, eruditie, imaginatie, etc
    pana la urma, cea mai buna perioada de auto-analiza mi se pare jumatatea de an. este suficient de lunga ca sa poti cuantifica ce ai realizat, nu prea lunga incat sa nu uiti micile victorii. la fix sa te trezesti pt urmatoare jumatate daca ai cam dat-o in bara in prima. un lucru recomandat in vacanta de vara!

  4. artista Ianuarie 3, 2008 la 3:36 pm

    bai. eu cred ca asta e reminiscenta din facultate, cu cele doua sesiuni🙂 ai dreptate, dar planurile oricum se ajusteaza pe parcurs… le mai reevaluezi, le mai schimbi, mai adaugi, mai bifezi. E misto totusi sa incepi anul asa cu avant, cu liste, nu ca nu ai putea sa faci asta in oricare din restul de 365 de zile (ca 2008 e bisect) dar e mai cliseic asa si in plus trebuie sa mai umplu si eu blogul asta cu ceva.

  5. Criticul' Ianuarie 3, 2008 la 5:31 pm

    As vrea sa cred ca sunt numai 12 dar, desigur sunt suficiente pentru a te trezi la realitate dupa apatia sarbatorilor.
    Cred ca lipsesc anumite lucruri din lista lui „Schimler” si anume cele de ordin personal bineinteles cu exceptia excursiei cu barca pe Mekong.
    Atentie, nu este fun sa te „mut’i” singura mai bine te-ar ajuta cineva.
    Sunt curios cum ai sa cheltuiesti mai putin si cum se impaca asta cu principiile si dorintele care nu sunt neaparat in lista ca de exemplu: sa am cea mai frumoasa rochie, super pantofi rosii, cel mai tare aparat foto, cea mai tare masina.
    Inca ceva vrei sa te certifici la SOLAR?
    E greu?
    In fine multa bafta in 2008, cred ca este un an traznet.

  6. artista Ianuarie 3, 2008 la 8:00 pm

    Hehe. Vazusem eu bine.
    Pai… fireste ca mai sunt dar poate nu neaparat pentru public. O sa vedeti voi oricum daca se realizeaza sau nu😛
    Multumesc, se pare ca nu duc lipsa de saritori in ajutor😀
    Cea mai frumoasa rochie, pantofii rosii si masina nu sunt „prostii” deci se impaca foarte bine😛
    La solar… nu multumesc, nu mai am nevoie de inca un viciu.
    Sa fie, incepe bine si sper sa continuie si mai si!!!!

  7. Cristian Ianuarie 5, 2008 la 2:42 pm

    Eu zic sa pui cite 365 pe lista(asta da chalange). Iti ramine o zi in care sa faci sumarul si slowlarisul. Cit despre mutat nu-ti trebuie saltea, iti ajunge un covor….multifunctional😛

  8. Viorel Mocanu Ianuarie 9, 2008 la 11:34 pm

    Dacă după prima parte a postului vroiam să te felicit pentru integritate şi deziderate în general, după ce-am citit de Solaris am început să mă sperii.😀

    Multă baftă, domnişoară!

  9. artista Ianuarie 10, 2008 la 1:12 am

    Multumesc🙂
    Cat despre Solaris, cometati cat vreti, dar pentru mine este un milestone important in cariera mea solida de inginer.😀

  10. Maroniul Ianuarie 16, 2008 la 4:30 pm

    iata ca bulinuta cu cambodgia s-a realizat, se realizeaza chiar acum de fapt.
    mai urmeaza masinuta rosie 2.0 (d’abia astept!!!!)
    iar de restul… treaba ta🙂

  11. delia Iunie 15, 2008 la 9:15 pm

    iti spun un singur care inseamna foarte mult::sant mandra ca ti-am citit blogu si imi pare bine ca te cunosc.esti intredevar o persoana foarte puternica.Respect!!! sant foarte sigura ca o sa reusesti sa duci la bun sfaarsit lucrurile pe care ti le doresti si nu numai 12 dupa cum ti-ai propus tu……

    Bafta!!!
    PS; sant foarte curioasa ce zodie esti

  12. magdici Iunie 16, 2008 la 12:13 pm

    Ma bucur si multumesc de aprecieri si mai ales de decizia de a le comunica in scris🙂
    PS: Sunt felina de-aia mare si lenesa🙂

  13. […] ar trebui sa fie foarte tare ca sa il bata pe 2008.  Daca imi aduc bine aminte ce imi doream acum un an si mai ales de dorintele nescrise de atunci, as putea trage concluzia ca a iti dori ceva cu […]

Lasă un răspuns

