De peste weekend

So… va scriu acum cu un genunchi de elefant datorat gratiozitatii cu care aceasta nobila articulatie a corpulul mei a ales sa faca „poc!!” (jur, chiar s-a auzit poc!!) in timpul primei coborari pe care m-am aventurat sa o fac. Adica am fost la munte, cu intentia evidenta de a schia. Am schiat un pic mai putin de jumatate de partie, am coborat restul pe fund spre amuzamentul sincer al oamenilor din telescaun si mi-am petrecut restul weekend-ului cu vin fiert in sezlong la soare, povestind aventura mea oricarui cunoscut (sau necunoscut) dispus (sau mai ales mai putin dispus) sa ma asculte. Fun enough🙂

La doua lucruri ma gandeam, mai ales in urma evenimentelor mai palpitante decat ne-am fi dorit.

In primul rand, mi-am dat seama cat de inutila e toata teoria mea draga a probabilitatilor atunci cand se pune problema de viata sau sanatatea unui om. Toate cifrele nu mai fac doi bani. Cand ti se spune ca statistic vorbind sunt sanse de 90% ca totul sa fie OK, ratiunea si logica te indeamna sa stai linistit. Dar nu vei sta, si vei face eforturi de 10 ori mai mari daca e nevoie ca sa stii ca ai acoperit si riscul existent, fie el de 10% sau chiar 0.1 %. La fel, cand ti se spune ca cineva drag are sanse de 10% sa supravietuiasca, te agati cu disperare de procentele alea, de ideea ca ai o sansa, nu conteaza cat de mica e. Probabilitatile apar total distorsionate cand sunt in joc sentimente; si, stiu eu? poate asta chiar inseamna ca nu poti baga absolut toate aspectele vietii in cate o ecuatie.

In al doilea rand m-am amuzat dandu-mi seama (a cata oara?) cum, atunci cand vrea sa faca misto, viata iti implineste cele mai mari dorinte… aproape asa cum trebuie. Scenariul pe care ti-l creezi de ceva timp, fara sa crezi ca se va materializa, chiar se intampla… aproape asa cum ti l-ai imaginat. Nu mai e nevoie sa explic ca acest aproape strica, bineinteles, tot, dar din punct de vedere al desfasurarii evenimentelor nu ai de ce sa te plangi. Ai vrut aia? si aia? si ailalta? s-au intamplat? da? Atunci ce mai conteaza ca pe langa toate astea a mai fost inca ceva? Ah, a neutralizat tot restul? Sorry, n-ai specificat. N-aveam de unde sa stiu. Era bonusul😀 Aveti mare grija ce va doriti, copii.

Oricum, una peste alta a fost un super weekend. Me happy. Cand genunchiul meu va ajunge macar la dimensiunea unuia de hipopotam, voi fi si mai happy. Noapte buna tuturor😀

Tag-uri:, , , ,

6 gânduri despre „De peste weekend

  1. Vampi Decembrie 10, 2007 la 6:50 pm

    Ca sa citez din mesajul tau anterior, chiar de la sfirsit: Get a grip! Shit Happens! Mai bine bucura-te si multumeste-i lui Dumnezeu ca nu ti-ai rupt gitul.

    Sanatate!

    Vampi

  2. artista Decembrie 10, 2007 la 8:59 pm

    Lol, Vampi, nici nu stii cat te iubesc pentru comentariile tale😀 Nu imi rup eu atat de usor gatul, sunt ca o buruiana, ii rupi o frunza si cresc cinci😛

  3. ghici_cine Decembrie 13, 2007 la 10:37 pm

    bine macar ca ai baut vin pe terasa la soare. altii au muncit in bucuresti pe ploaie. in concluzie se poate si mai naspa; depinde de unghi. si genunchiul …nu fi trista esti tanara…. creste altul…

  4. artista Decembrie 17, 2007 la 1:10 am

    lol. ce sa fac cu trei genunchi?🙂 un cap mi-ar folosi mai degraba. sa il tin de rezerva. cine stie…

  5. […] în De zi cu zi la 9:45 am de magdici Dragi cititori (amandoi ) mai tineti minte asta? Sau asta? Ei bine, ideea de retinut astazi ar fi ca un genunchi nu se repara niciodata de la sine. […]

  6. Ce ligamentul meu, 1 – alegerea « Magdici Septembrie 26, 2009 la 1:41 pm

    […] s-a intamplat nu mai e un secret. Concluzia era ca am ruptura completa de ligament incrucisat anterior (LIA) si fisura de menisc. O […]

Lasă un răspuns

