Azi iubesc…

Iubesc dimineatile cu soare pentru ca ma fac sa zambesc si imi soptesc ca o sa fie o zi buna, desi am ochii inca impaienjeniti si lipsa acuta de cofeina.

Iubesc sa ascult muzica in casti pe strada si in metrou, pentru ca imi da senzatia unei evadari dintre oamenii tristi si grabiti din jurul meu; am propria mea realitate vesela si ritmata.

Iubesc reactia necunoscutilor cand ma vad mergand zambind, razand pe strada; unii imi zambesc inapoi si senzatia e mai mult decat revigoranta.

Iubesc sa imi sune telefonul; inseamna ca cineva se gandeste la mine sau are nevoie de mine.

Iubesc dupa-amiezile lenese de duminica.

Iubesc pe oricare dintre prietenii mei buni; iubesc sa stiu ca sunt alaturi de mine, sa stiu ca ii pot ajuta si ca sunt importanta in viata lor.

Iubesc sa cant luni dimineata; iubesc sa rad si sa ii fac pe cailalti sa rada; iubesc sentimentul pe care il am cand primesc o vorba buna sau fie si numai un zambet.

Iubesc pomii infloriti primavara, marea vara, frunzele galbene prin care dau cu picioarele toamna si oamenii de zapada iarna.

Iubesc strada pe care am copilarit.

Iubesc sa beau un vin bun in fiecare vineri seara.

Iubesc sa imi aduc aminte dimineata ce am visat in timpul noptii.

Iubesc ghetele mele rosii.

Iubesc cartile si jucariile jerpelite deja de cand eram mica.

Iubesc amintirile si pozele vechi.

Iubesc orice alta clipa frumoasa si orice alt fleac pe care mi-l face viata cadou; exista un milion de lucruri neinsemnate care pot sa te faca fericit, si din momentul in care se intampla, devin foarte importante, chiar daca tu nu stii.

Iubesc sa stiu ca sunt iubita.

Iubesc sa iubesc.

Tag-uri:, ,

Lasă un răspuns

