Mi-e teama de esec dar ma tratez :)

Ma gandeam ca teama de esec este cea mai mare piedica in calea catre libertatea deplina. Ea genereaza toate nesigurantele, indoielile si temerile noastre. Nu exista flagel mai mare🙂 Cred ca nici de moarte nu ne e la fel de frica.

Esecul poate lua, bineinteles, nenumarate forme. Nu ma apuc sa le insir acum. Dar gandeste-te la cea mai mare temere pe care o ai si vei vedea ca in mod sigur este asociata cu un esec. Sau, ma rog, poate nu chiar tu, dar sunt convinsa ca suntem multi. Si cred cu fermitate ca daca am putea minimiza teama asta, daca am putea percepe esecul ca pe ceva inevitabil si in acelasi timp ca pe o etapa fireasca in dezvoltarea noastra, am fi niste fiinte mult mai libere.

Bun, acum ca am stabilit asta, ramane de pus in practica. Any ideas? 🙂

Tag-uri:, , ,

7 gânduri despre „Mi-e teama de esec dar ma tratez :)

  1. Ohha Noiembrie 30, 2007 la 2:02 am

    JUST DO IT!

  2. magdici Noiembrie 30, 2007 la 10:44 am

    hehe, merci😉 I’m already dusting up and trying again🙂 doar ca sunt intotdeauna multe intrebari care incep invariabil cu „si daca…?”, de alea incerc sa ma scutur.

    LE: bai, sa nu te prezinti si tu inainte…😛 „buna, stii, sunt baiatul ala amuzant peste care pica fetele de pe mese”😀

  3. Cristian Decembrie 6, 2007 la 7:59 pm

    Teama este selfgrowing, o saminta cit de mica si se manifesta; e mai sanatos sa nu te gindesti la ea sau sa ii dai un aspect pozitiv. Esecul il privesti ca pe un succes, ca pe o experienta din care ai invatat ceva, ai cistigat nu ai pierdut. Cum ti se pare abordarea asta?

  4. magdici Decembrie 7, 2007 la 12:16 am

    Pai cam asta intelegeam si eu prin „o etapa fireasca in dezvoltarea noastra”. Da, presupun ca dupa multa autosugestie poti ajunge sa privesti esecurile intr-o lumina pozitiva… cu exceptia unor momente in care ar trebui sa fii un filosof mult, mult prea mare ca sa poti cu adevarat crede asta.

  5. Cristian Decembrie 7, 2007 la 1:32 am

    Din start trebuie sa te gindesti ca nu sunt esecuri, trebuie sa uiti cuvintul esec pentru ca de la sine genereza negativ. Alegi ce e bine pentru tine si te regasesti prin experientele pe care le traiesti. Try that!

  6. magdici Decembrie 7, 2007 la 11:44 am

    Ar trebui sa imi printez asta cu font de 42 si sa mi-o lipesc in fata biroului🙂 Interesant punct de vedere oricum. NU exista esecuri!!! Si nu e absurd sa iti fie teama de ceva ce nu exista?

  7. Cristian Decembrie 7, 2007 la 11:08 pm

    Pai nu pentru esecul nu exista si nici teama. Aranjez eu cu mosul sa-ti trimita un poster cu „Have no fear and give no tear”😉

Lasă un răspuns

