Creta, overview

Dap, a fost pe cat de frumos speram sa fie. A fost frumos pentru ca era soare si era liniste, si nu erau romani, si berea era rece si apa limpede si calda; si oamenii erau veseli si prietenosi si civilizati (suna idilic, dar jur ca nu exagerez); si pentru ca nu ne-am certat, nu ca eu nu as fi avut toata bunavointa in unele momente de varf, dar n-am cu cine frate🙂 ; si pentru ca soarele si caldura isi impun propriul ritm si propriile reguli acolo.

As vrea sa povestesc atatea si nu stiu cum sa fac si cu ce sa incep. La peisaj e cel mai simplu: incepe cu pietre, continua cu pietre, pamant uscat si ceva maslini (incredibil de multi maslini mai exact) si se termina cu pietre. Printre astea sunt muntii (plini de pietre si de maslini), si marea turcoaz <me sighs>. Cel mai neprimitor peisaj pe care l-am vazut vreodata, desi frumos in salbaticia lui, dar daca naufragiai pe insula asta, cred ca iti doreai sa fi murit inecat.

Bineinteles ca exagerez, bineinteles ca existau si pete de verde, si unele peisaje atat de spectaculoase incat m-au dat pe spate si a trebuit pentru cateva momente sa tac dracului din gura fiindca chiar nu gaseam ceva suficient de frumos de spus. Pacat ca nu am stofa de fotograf… Totusi, impresia generala cu care am plecat a fost de foarte mare ariditate si salbaticie; fascinant de vizitat si… voiam sa spun in nici un caz de locuit, dar in mod dubios o mare parte din mine imi sopteste ca de fapt mi-ar placea foarte mult.

Sper sa am chef zilele urmatoare sa scriu mai mult despre oameni, despre orase, despre trafic, despre partile amuzante si mai putin amuzante. Au fost de toate.🙂

Uf, nu-mi vine sa cred ca s-a terminat vara… maine ne vedem la metrou, yucky.

Tag-uri:, , ,

2 gânduri despre „Creta, overview

  1. the same Septembrie 12, 2007 la 8:47 pm

    mai vreeeem….🙂

  2. magdici Septembrie 13, 2007 la 11:16 am

    vine, vine… dar e maaaaare lenea🙂

Lasă un răspuns

