Cum mirosea azi pe Lascar Catargiu

Azi. Am dat peste una de-aia despre care scriam zilele trecute; mergea cu 30 la ora pe drum liber si cu vizibilitate, a stat o groaza pana sa treaca de o intersectie, dar dupa ce am depasit-o (urat, recunosc), crescuse pipota in ea si avea chef de urmariri. Lol. Catch me if you can. Am scazut recordul la 25 de minute. Tot mi se pare mult, mai incercam.🙂

Dar dimineata s-a incheiat frumos, pentru ca pe Lascar Catargiu erau unii de la intretinerea spatiilor verzi, si mirosea neasteptat a iarba proaspat taiata… In Piata Victoriei mirosea ca la mine la munte! Nice. Oare a brevetat cineva pana acum vreun odorizant de camera cu aroma asta?

4 gânduri despre „Cum mirosea azi pe Lascar Catargiu

  1. blackmetal August 13, 2007 la 3:51 pm

    eu mă duc să miros aroma originală, la mine acasă. nimic nu se compară cu ea, mai ales dacă e şi acompaniată de priveliştea pădurilor, în fundal.🙂

  2. magdici August 13, 2007 la 4:26 pm

    Hello there! Clar nu se compara (mai ales atunci cand amintirile din copilarie includ aerul de munte) dar e o schimbare a naibii de placuta, fie si pentru cateva secunde, de la gazul de esapament de zi cu zi.

  3. Vlad August 25, 2007 la 3:05 pm

    Îmi aduc aminte că era un parfum al unei mătuşii bătrâne, pe vremea lui Ceauşescu, îi zicea Roua (făcut de Farmec), care mirosea exact a iarbă proaspăt tunsă.

  4. magdici August 25, 2007 la 10:23 pm

    La naiba, cineva mi-a luat-o iarasi inainte.
    Si bunica mea avea cateva parfumuri antice, pe care nu le mai folosea de mult, si deja miroseau toate la fel, stii? nu pot sa descriu, dar sigur l-ai simtit vreodata; era un miros dezacordat, de expirat, de vechi, destul de urat de altfel. Dar as da mult sa il mai simt o data, pentru ca as spune „miroase a copilarie”…

Lasă un răspuns

