La psiholog

Am fost astazi la psihologul firmei (da, m-au prins in cele din urma…); ma rog, era mai mult sociolog din ce am inteles, oricum omul trebuia sa ne evalueze din punct de vedere al comunicarii (mai bine zis lipsei de). Discutia a fost OK, nimic surprinzator despre mine, cica nu am probleme emotionale mari, whatever, if you say so. Sunt curioasa ce o sa scrie in raportul oficial.

M-au amuzat cateva lucruri:

  • mi-a zis sa ma imbrac mai elegant si ma voi simti mai bine; wtf omule, cum naiba sa ma duc in camera serveror in deux-piece si stiletto? I-am explicat ca natura meseriei nu ma lasa si mi-a sugerat sa imi tin adidasii in sertar, in caz de urgenta. Imi si imaginez cum vin la birou ca o diva, defilez un pic pe langa automatul de cafea, schimb niste vorbe de bon-ton cu oamenii importanti din firma, dupa care fug in baie, arunc cat colo tocurile si machajul si o tai pe site, la upgrade.
  • mi-a spus „ITI PORUNCESC SA TE INDRAGOSTESTI”. Da sefu’, imediat, stati sa trimit un mail si sa termin raportu’ asta.
  • mi-a explicat cat e de frumos sa te re-indragostesti de partenerul de viata: „te caci pe tine de emotie; diarie de-a dreptul!!! Bineinteles ca folosesc in mod special cuvintele astea ca sa te sochez in mod negativ.” Dap, ti-a iesit.

In rest, am mai vorbit de masterat, de integrale triple de volum (omu’ facuse si facultatea de matematica), si-a notat acolo ca nu imi place fizica si ca nu am rabdare, i-am mai povestit frustrarile mele, m-a trimis la biserica. I-am zis ca nu cred in Biserica. Naspa aparent; ar trebui sa cred, din ce am inteles ulterior, dar nu m-a convins. A mai barfit una alta despre alti colegi, ceea ce nu mi s-a parut etic dar m-a amuzat foarte tare (nu s-a tradat nici un secret profesional, doar parerea lui personala despre ei); sper sa fiu si eu amuzanta in povestirile catre altii.

Am mai vorbit si multe alte chestii personale in care nu o sa intru acum si aici; nu m-a ajutat cu nici o revelatie, but it felt good to have someone listening.

Nu stiu daca asa ar trebui sa decurga o sedinta la psiholog. It was my first time <me is blushing> . Ah, si la naiba, am uitat sa ii povestesc despre visele mele in care vin la servici cu drujba si imi masacrez toti colegii pentru ca ii urasc. <evil laugh> Next time!

PS: cred ca ar trebui sa incetez sa fac gluma asta, oamenii (mai ales colegii) se uita ciudat la mine de fiecare data cand o zic…

3 gânduri despre „La psiholog

  1. razvan August 24, 2007 la 3:33 pm

    sa inteleg ca omul a scapat viu si nevatamat?😛

  2. Cristian Decembrie 11, 2007 la 1:23 am

    Apropo de imbracat la servici. Am fost de curind(acum citeva luni) in vizita la un centru f. mare de colocare(unde se aduna telecomistii – aia pe care ii injura toti cind nu merg comunicatiile) si am fost surprins sa vad inginerul neamt imbracat la costum care isi scoate sacoul isi sufleca camasa ia o lanterna si o surubelnita, se introduce jumatate in rack si surubareste ce surubareste pe acolo dupa care pune ustensilele la loc, camasa si sacoul si e ca nou. Evident ca ce se aplica acolo la noi e utopie in 90% din cazuri dar e de incercart🙂

  3. artista Decembrie 17, 2007 la 1:16 am

    Ce spui tu e una. S-a intamplat o data. Mi s-ar parea penibil ca inginerul neamt sa se duca zi de zi in costum sa surubareasca sub rack-uri. Bine, nici eu nu surubaresc sub rack-uri😀 Daaaaaaaaar fiecare se imbraca cat de cat adecvat cu meseria lui, nu? Nu toata lumea e Erin Brocovich.

Lasă un răspuns

