Ce am mai facut

Iar nu am mai apucat sa scriu de un milion de ani. Am numa’ drafturi care nu imi mai plac a doua zi. Am poze amuzante (stiu, asa cred eu) pe care nu am avut chef sa le urc. Am avut povestirea despre Turcia (super-concediu de relaxare, recomand Lara cu mana pe inima) pe teava, dar am spus-o de atatea ori in viu grai incat clar nu mai avea rost sa o bag aici.

Dar sa facem un rezumat (nu am chef de scris si o sa se vada):

1. Antalya – programul de baza: nani-sport-papa-plaja-papa-nani-plaja-papa-nani. Lipseste bautura, da’ aia era mai tot timpul asa ca se lungea lista prea mult. All-inclusive e cea mai buna optiune daca nu ai chef sa faci absolut nimic in afara de cele de mai sus. Lene all the way!! Conditii excelente, curatenie luna, oameni care iti zambeau chiar si in costum la 40 de grade, in timp ce alergau sa te serveasca (asta cred ca era parte din job description, altfel nu imi explic, are si amabilitatea limitele ei🙂 ). Piscina imensa si gradini idem, foarte bine intretinute. Plaja fara pietricele si ponton cu perne imense si foooooooarte comode. In concluzie: carcotasa din mine nu a gasit nici un fir de pai. Poze aici.

2. Apartamentul evolueaza; n-am mai trecut pe acolo in ultimele zile, dar pe 15 august ar trebui sa fie brici. Pierdut infinit de mult timp in cautare de usi, mobila, aragaz – p-asta macar l-am luat. Dar mai am o groaza si am obosit, de-abia astept sa ma mut.

3. Am fost si la noi la mare un weekend… nu mai vreau. Trebuie sa platesti si ca sa faci pipi. Camera de hotel nou nouta, platita cat nu face, dar cu scurgerea de la baie infundata. Am chemat instalatorul, a venit femeia de servici. Instalatorul nu e de gasit in weekend, ne spune. A spalat pe jos si a plecat. Super.

Plaja in Olimp sucks. Reaaally sucks. In schimb am mancat foarte bine la terasa de la Amfiteatru, preturi cam ca in Bucuresti, curat, frumos, serviti rapid. Seara, in Neptun – ca la metrou la Victoriei dimineata la 8 jumate. Stateai efectiv la coada ca sa poti inainta pe strada. In mod surprinzator, am gasit un loc liber ascuns la pizzeria din centru, unde am reusit, culmea, sa si mancam. Foarte buna limonada.

A doua zi, Mamaia, dubios de libera. Daca are tarife de cucoana… Din nou ma intreb de unde vine numele statiunii; am sa ma uit pe wiki dupa ce termin aici. Plaja ca intotdeauna, frumoasa tare dar plina de mucuri de tigara si alte scarbosenii. Am gasit crabi mici si alge dragute (aia din poza este suspectata a fi de fapt o anemona de mare); ceea ce imi aduce aminte, apa nu mi s-a parut asa murdara cum auzisem de ici si colo. Alge erau, dar in limita decentei, asa cum le stiam dintotdeauna, de cand eram mica, nimic spectaculos. Cat despre mancare, NU comandati nimic gatit; am crezut ca exagereaza prietenii mei cand povesteau ca in Mamaia exista o problema cu focul… dar am asteptat o ora si un sfert la o terasa aproape goala ca sa ne aduca mancarea. Foarte buna, recunosc (rechin la gratar, miam!!), dar frate, nu se justifica timpul pierdut. Si limonada nu era asa de buna.

4. Gata, chiar nu mai am chef🙂

2 gânduri despre „Ce am mai facut

  1. Sorin CONSTANTINESCU August 2, 2007 la 10:50 am

    Buna!

    Acea „alga draguta” arata cumva a anemona de mare (care e animal nu planta).

  2. magdici August 2, 2007 la 1:24 pm

    Hey!! Am dat si eu un search, seamana ce-i drept😀, dar sincer habar nu aveam daca este sau nu anemona… daca nu era meduza si nu avea clesti si nici solzi era alga, clar. Am vrut sa pozez si o alga verde, dar nimeni nu a vrut sa stea cu ea agatata de nas la poza, nu inteleg de ce… asa ca am renuntat.

Lasă un răspuns

