Ce am mai facut, 2

Mi-am luat maieu cu dee dee.

Ma enerveaza telefonul asta al meu ca s-au dus dracului pozele asa zise amuzante, nu se intelege nimic. Era tipa gratioasa ca un polobocel, care chinuia niste tocuri si niste blugi cu talie joasa peste care isi revarsa o burtica roz si deloc apetisanta, dar nimic din toate astea nu se vede in poza; mai era cuplul el-in-bermude-adidasi-si-tricou si ea-in-rochie-de-seara-mulata-cu-sclipici-si-tocuri la plimbare prin cismigiu, la 4 dupa amiaza, da’ nici astia nu se vad bine (da, jur ca aia era rochie de seara cu sclipici!!). Sunt foarte suparata. Astea nu sunt ocazii asa, de toata ziua!! Sunt cel mai prost paparazzi.

In schimb am gasit niste poze mai vechi:

1. spatiu publicitar langa stadionul dinamo (logic, nu?)

2. vreaaaaau🙂

Lasă un răspuns

