Camera pt sex, the new way

camera pt sex

Se vede cam naspa, blame my cute little red phone.

Ma intreb cat e chiria; la urma urmei e o solutie ieftina pentru saracii adolescenti fugariti de parinti… bancheta din spate e deja demodata🙂

7 gânduri despre „Camera pt sex, the new way

  1. razvan Iulie 2, 2007 la 12:28 am

    LooL .. ce idee de afacere .. zic ca am face bani k lumea daca facem acelasi lucru cu relaxation room-ul de la noi din firma :))))

  2. magdici Iulie 2, 2007 la 9:23 am

    He, pentru cine, pentru saracii barbati middle-aged fugariti de neveste?

  3. razvan Iulie 2, 2007 la 11:45 am

    Pai am avea destui clienti si prin firma banuiesc😛

  4. Message in a Bottle Iulie 27, 2007 la 1:18 pm

    Casă de toleranţă mobilă.Ingenios romînu.

  5. Maroniul Februarie 6, 2008 la 10:57 am

    si de ce i-ai sters numarul de inmatriculare ???
    io daca am nevoie de acea camera de sex cum dau de om ??
    sau tre sa te platesc intai pe tine sa-mi dai contactul si apoi pe el pt chirie si apoi pe gagica…
    e plina lumea de P-E-S-T-I, frateee!!!

  6. magdici Februarie 6, 2008 la 2:16 pm

    Te oftici???😀
    Poate ca e afacerea mea si imi fac reclama (jalnica) mascata, si de fapt mie trebuie sa imi dai si banii pt numar, si aia pt chirie, si aia pt sex… fiecare trebuie sa manance o paine in ziua de azi

  7. Maroniul Februarie 6, 2008 la 2:36 pm

    te-ai scos fata! acum inteleg io cum de calatoresti tu in Cambodgia si cum iti vei permite o masinuta d’aia rosie!

    si firma de transport suluri de plastic albastru pe dacii berline, tot a ta e ? d’aia ai sters si placuta aia?

    P.S. : scaunul din dreapta rulezzz!! (nu bancheta din spate)

Lasă un răspuns

