Inca aici

Mai e putin si se termina proiectul care mi-a mancat ultimele patru saptamani. Mi-as lua o saptamana concediu numai ca sa dorm. Singura parte buna este ca mi-a luat mintea de la multe balarii si au ramas pe tapet probleme mai ancorate in realitate. Daca excludem depresiile periodice de genul „toata lumea ma uraste, nu sunt buna de nimic”.

Ar trebui sa ma opresc din cand in cand , sa iau o gura de aer si sa enumar lucrurile bune din viata mea: am un loc de munca bun si suficienti bani cat sa nu imi fac mari probleme, am prieteni, ma mut singura in vara asta, am masina, sunt sanatoasa, ai mei sunt sanatosi, sunt slaba fara sa tin regim, ma duce capul la orice as vrea sa fac, nu am inca 25 de ani… What the hell is wrong with me? (slap! slap!)

No more of this for now. Ma duc sa ma uit la lost; am sa meditez mai tarziu la motivele pentru care unii oameni, in speta eu, aleg sa isi faca dintr-o viata frumoasa una nefericita.

Lasă un răspuns

