La India – contd

Si n-am plecat la munte. Dar nici net nu am avut.

Restaurantul indian a fost OK, mai incerc si pe viitor cand o sa am 50 de lei pusi deoparte. Brr. M-a dezamagit totusi faptul ca mancarea nu era nici pe departe atat de iute pe cat fusesem avertizata. Poate nu am comandat eu ce trebuie. Mi-am luat miel cu linte galbena, suna promitator, a fost bun si oarecum interesant. Mi-au placut aromele, habar nu puteam sa am daca erau indiene sau ba, dar au fost intr-adevar ciudate si deosebite de orice am mancat pana acum.

In rest, atmosfera misto, cliseele puse unde trebuie – penumbra, arcade, elefanti, muzica de profil in surdina, o vaga aroma de betigase. Foarte putina lume pentru samabata seara. La 7, cand am ajuns noi, era pustiu (ma simteam de parce rezervasem tot localul🙂 ); dupa putin timp au inceput sa mai apara oameni, dar la 9 jumate cand am plecat, gradul de ocupare era de maxim 40%. Foarte placut dp meu dv.

Per total, de la 1 la 5 sa zicem:

mancare – 4 (dar mai astept sa incerc si alte feluri);

atmosfera – 4,5 (mai era loc de clisee);

WC – 5 cu felicitari (aveau inclusiv folie protectoare pentru colac, fapt ce desi e un minim de bun simt, e foarte rar intalnit);

preturi – 3 (nu exista alternativa de low budget, orice fel de mancare este 28 de lei, vinul bate 50 de lei etc.).

Back to work.

Lasă un răspuns

