Paste melancolic

Am o stare din aia de melancolie nedefinita… nu imi prind bine zilele libere vad. Am nevoie sa imi umplu timpul cu ceva ca sa nu ma mai gandesc la balarii. Sunt atat de batrani, Doamne, si neajutorati… Nu i-am iubit niciodata, dar nu pot sa nu fiu trista. E o imagine … nu gasesc cuvantul potrivit. Nici dureroasa, nici dramatica, nici mizera, nici cutremuratoare, dar cate un pic din toate. Si nici nu stiu cum sa ma comport fata de ei. Nu pot sa spun ca sunt ca doi straini pentru ca ar fi mult prea simplu. Fata de straini stiu cum sa ma port. Dar ei sunt familie, familia care nu s-a interesat niciodata de mine si recunosc, nici eu de ei; familia care nu m-a mai sunat de la 18 ani sa imi zica „la multi ani”, dar pe care eu nici nu o sun niciodata; sunt doi oameni batrani si bolnavi, cu care nu am nimic in comun si cu care probabil am petrecul 3 luni puse cap la cap toata viata mea. Ii vad de cateva ori pe an, de obicei de Craciun si de Paste, si de fiecare data e si mai ciudat si mai trist.

Nu mai pot sa scriu. E dureros desi am impresia ca nu e imi e clar ce simt. Sau nu vreau sa imi fie clar. Pentru ca e mai simplu sa te ascunzi. Sa zici ca nu iti pasa. Sunt doi oameni care au iesit demult din viata mea si pe care nu i-am chemat niciodata inapoi. Am presupus ca oricum nu ar fi venit. Dar NICI nu am incercat. Pentru ca e mai simplu, fir-ar a naibii de simplitate!

Mi-e ciuda pe mine, nu pentru acum ci pentru toate momentele in care am facut-o. In care am ranit poate oameni dragi doar pentru ca e mult mai greu sa trec peste o bariera emotionala de orice natura si sa dau o imbratisare, o vorba buna, decat sa ignor situatia si sa spun „las’ ca trece si de data asta”.

Lasă un răspuns

