As vrea

As vrea sa nu ma mai urasc. „Urasc” e un cuvant prea mare dar nu gasesc un sinonim potrivit; imaginati-va sentimentul de ura la o scara mult mai mica. As vrea sa nu ma mai discreditez in proprii mei ochi; sa nu ma mai autopedepsesc si sa nu mai minimalizez tot ce fac. As vrea sa pot sa vad lumea prin proprii mei ochi. As vrea sa pot sa delimitez ceea ce vreau si ceea ce imi place de ceea ce cred ca ar vrea cei din jurul meu sa vreau si sa imi placa. As vrea sa nu ma mai simt vinovata de atat de multe lucruri; de fiecare data cand ies afara, in oras, de fiecare data cand vin tarziu de la servici, de fiecare data cand mama e nervoasa sau tata nu are timp sau frate-miu nu sta de vorba cu noi, de faptul ca nu am prieten sau am un prieten care nu place nimanui, de faptul ca lucrez aici, in tara, si nu in afara, undeva aiurea, de faptul ca nu am un salariu mai mare.

As vrea sa fiu mereu vesela si senina. Frustrarile imi provoaca o agresivitate necontrolata, agresivitatea ii raneste pe cei de langa mine, ceea ce imi provoaca frustrari si mai mari. E un cerc vicios menit doar sa imi demonstreze din ce in ce mai mult ce fiinta monstruoasa sunt. E o parte din mine pe care o urasc (da, acum chiar o urasc!!!) si care ma uraste. Nu stiu de ce. Se bucura abject de cate ori ma doare, de cate ori gresesc, de cate ori sunt slaba sau lasa sau rea sau egoista. Imi spune ca nu am dreptul sa fiu asa, ca lumea ma va uri din cauza acestor greseli si ca de altfel este numai ceea ce merit. Si rade, Doamne cum rade, muteste, nu in hohote, si cum ma patrunde rasul pana in maduva oaselor… As vrea sa taca, as vrea sa fiu buna, dar nu pot, nu-i asa? pentru ca sunt corupta de rautate orice as face. TACI!!!

Ma doare. Sunt totusi umana. As vrea sa am un raspuns. Macar unul. As vrea sa stiu de unde sa incep. As vrea sa ma vad cu alti ochi in momentul asta. As vrea sa fiu mandra de mine. As vrea sa stiu de ce am aripi. As vrea sa plang. As vrea sa ma gandesc mai mult la ceilalti. Poate asta ar ajuta.

Dar cel mai mult as fi vrut sa fi scris de fiecare data „vreau” in loc de „as vrea” …

Lasă un răspuns

