metrou cu disabilitati

Ieri m-am plictisit in metrou; nu tu aglomerate, nu tu calcaturi pe picioare, nici macar un cersetor sa invioreze un pic atmosfera. Ca veni vorba, nu am mai vazut de multisor cersetori prin metrouri; au facut baietii buni ceva razii sau nu merg eu la orele potrivite? Mai ales ca se apropie Pastele, ar fi trebuit sa fie varf de activitate! S-au lenevit si astia; sau poate sunt in concediu sau la cursuri de perfectionare prin Euro ca tot s-a dat liber.

Oricum. Ma uitam la panoul din fata mea, ala care arata toata harta Metrorex. Si printre altele, am remarcat ca exista cateva statii dotate cu rampe de acces pentru „persoane cu disabilitati”. Mai exact Gara de Nord, Unirii si 1 Mai(parca). De fapt stiam asta. Dar vazandu-le afisate frumos, lafaindu-se fudule printre restul de statii mai putin dotate, m-am intrebat oare ce faci daca esti o persoana cu disabilitati care vrea sa mearga cu metroul dar nu are nicicum treaba la Unirea, Gara de Nord sau chiar 1 Mai? Oare se incearca o restrangere a zonei locuibile de catre persoanele cu pricina? Sau se gandesc ca pentru ele mersul cu metroul e un fel de rollercoaster, gen „ce facem azi? hai sa ne dam cu metroul intre Unirea si Gara!!!”? Brrr…

Lasă un răspuns

