sal

2-10…2-10…and action!!!

Buna blogule! Asa incepeam jurnalele din generala si mai tarziu din liceu, cu „Buna jurnalule, eu sunt Magda, de-acum voi scrie aici toate gandurile mele bla bla”. Nu stiu ce voi scrie aici inca; ganduri, idei, intamplari de zi cu zi sau fictive… As vrea sa pot sa scriu doar pentru mine, ca si cum nimeni altcineva nu ar citi vreodata (oricum nu ma citeste nimeni :D) dar deja am emotii si ma chinui sa scot trei vorbe scremute. Prosteala!

Sunt bucuroasa ca am inceput blogul asta. Poate in 2 saptamani o sa mi se ia si o sa il sterg sau poate o sa dureze ani buni. Aveam impresia ca vreau sa scriu, ca arde talentul in mine si deja o iau prin balarii. Sa vedem ce iese.

Bafta!

Lasă un răspuns

